D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Vino alături de Neil Patrick Harris la „D23: Evenimentul suprem pentru fanii Disney” într-o călătorie către viitorul Disney Experiences. Află direct de la vizionari, povestitori, artiști și inovatori care e viziunea creativă din spatele proiectelor viitoare. Te așteaptă imagini din culise, momente artistice speciale, anunțuri senzaționale și o mulțime de surprize.
Gazda Neil Patrick Harris te invită la „D23: Evenimentul suprem pentru fanii Disney” într-o călătorie prin poveștile care definesc viitorul Disney Experiences în toată lumea. Pornind de la proiectele ambițioase anunțate în 2024, această prezentare te poartă în culisele viziunii creative și îi aduce în prim-plan pe vizionarii, povestitorii, artiștii și inovatorii care dau viață acestor experiențe. Inspirat de Carousel of Progress, Harris este ghidul tău prin conversații captivante, imagini din culise, spectacole speciale, anunțuri palpitante și câteva surprize.