Whiskey cu gheață
„Whiskey cu gheață” e o relatare hazlie despre ce s-a întâmplat în realitate în zilele dramatice dintre sfârșitul lui octombrie și începutul lui noiembrie 1981, când submarinul sovietic U-137 a eșuat pe arhipelagul Karlskrona. Lumea nu a fost nicicând mai aproape de un conflict global și întreaga răspundere apasă acum pe umerii unui singur om, prim-ministrul Suediei Thorbjörn Fälldin.