Povestea lui Robin Hood
Când regele Richard Inimă de Leu părăsește Anglia pentru a conduce o cruciadă în Țara Sfântă, prințul Ioan, fratele său trădător, conspiră pentru a ajunge la putere.
Această poveste entuziasmantă a renumitului rebel al Angliei pentru cei bogați și patriot pentru cei săraci este plină de magia poveștilor Disney. Când regele Richard Inimă de Leu părăsește Anglia pentru a conduce o cruciadă în Țara Sfântă, prințul Ioan, fratele său trădător, conspiră pentru a ajunge la putere. Întreaga familie va fi încântată să tragă cu arcul alături de Robin, Fratele Tuck, Micul John și Domnișoara Marian în această aventură clasică plină de galanterie, romantism și aventură!