Jurnalul unui puști: Rodrick e cel mai tare
Continuă poznele buclucașe ale lui Greg Heffley, elevul de gimnaziu anxios și predispus la dezastre, de data aceasta în prim-plan fiind complicata lui relație cu fratele său mai mare, Rodrick. Acum Greg are parte de o adevărată provocare: să supraviețuiască unui weekend singur cu Rodrick și să urmeze regulile din ce în ce mai numeroase ale acestuia.