Plan de joc
Un superstar cu un ego mai mare decât un teren de fotbal își concentrează forțele pentru finala unui mare campionat, când fiica de 8 ani, despre a cărei existență nu avusese habar, apare la ușa apartamentului său de burlac nu tocmai croit pentru o familie.