Mașina buclucașă
El este vedeta care oferă cele mai multe râsete pe metru pătrat. El este Herbie, simpatica mașină care are o minte proprie. Dean Jones, Michele Lee și Buddy Hackett i se alătură lui Herbie în această comedie clasică revigorată. Jones interpretează rolul pilotului de curse Jim Douglas, care face echipă cu mașinuța cea de rea-credință. Douglas crede că victoriile sale bruște se datorează îndemânării sale, nu a lui Herbie. În cele din urmă, își dă seama de valoarea mașinii când un rival viclean complotează să-l fure pe Herbie pentru el însuși. Dar Herbie este cel care îți va fura inima în această cursă în roller-coaster sălbatic de distractivă pe care nu o vei uita niciodată!