Cavalerul
Inspirat de povestea compozitorului Joseph Bologne, Chevalier de Saint-Georges. Fiul nelegitim al unui sclave africane și proprietarul unei plantații franceze, Bologne se ridică la cote improbabile în societatea franceză ca celebru violonist-compozitor și scrimer, cu o poveste de dragoste nefastă și o ceartă cu Marie Antoinette și curtea ei.