Trailerul este disponibil acum
Această aventură intergalactică îl prezintă pe Elio, un tip cu imaginație bogată care se trezește teleportat în Comunivers, o organizație interplanetară cu reprezentanți ai galaxiilor de pretutindeni. Perceput ca fiind ambasadorul Pământului dar complet nepregătit pentru acest tip de responsabilități, Elio trebuie să formeze relații bilaterale cu ceilalți reprezentanți, să supraviețuiască unei serii de încercări formidabile și să-și descopere adevărata vocație.