Fluierașul fermecat
Când Fluierașul Fermecat ademenește șobolanii din Orașul Hamelin, dar nu este plătit cu aur așa cum a promis primarul, el ademenește toți copiii din oraș în magica Grădină a Fericirii dintr-un munte pentru a-i pedepsi pe părinți.