Shrek
Shrek (Mike Myers) pornește într-o misiune de salvare a năbădăioasei prințese Fiona (Cameron Diaz) cu ajutorul măgarului (Eddie Murphy) și să-și recapete mlaștina de la uneltitorul Lord Farquaad.