Războiul Stelelor: Povești din lumea underground
Descoperă cea mai periculoasă lume din galaxie într-o călătorie de șase episoade ce prezintă perspectiva unor răufăcători emblematici. Fosta asasină și vânător de recompense Asajj Ventress are șansa unei noi vieți și trebuie să fugă cu un aliat neașteptat, în timp ce nelegiuitul Cad Bane își înfruntă trecutul când se întâlnește cu un vechi prieten, care acum e șerif și e de cealaltă parte a legii.