Dumnezeu pentru o zi
Bruce Nolan, un reporter TV care se plânge de Dumnezeu prea des, primește puteri atotputernice ca să-l învețe cât de greu este să conduci lumea.
Bruce Nolan (Carrey) este un reporter TV care crede că întregul univers este împotrivă lui. Într-o întâlnire care îi schimbă viața, Cel de Sus (Freeman) Îl înzestrează pe Bruce cu toate puterile Sale divine și Îl provoacă pe Bruce să-și asume marea slujbă pentru a vedea dacă o poate face mai bine.