Surogate
În 2054, toată lumea din Metropolis care-și permite un surogat, încearcă să-și dea seama cine le „prăjește” cu descărcări de înaltă tensiune. Locotenentul Harvey Greer trebuie să afle adevărul.
Cum salvezi omenirea când doar tu ești real? În viitorul nu prea îndepărtat, când oamenii își trăiesc viața cu ajutorul unor surogate pe care le controlează de acasă, crima e de domeniul trecutului. Dar când un student care are legătură cu creatorul acestor surogate este ucis, un agent FBI (Bruce Willis) trebuie să reintre în lumea reală și să-și riște viața pentru a elucida misterul. În lupta dintre tehnologie și umanitate, în cine te poţi încrede? Luați parte la fiecare moment electrizant al acestui film uluitor. Bazat pe faimosul roman de benzi desenate omonim și plin de acțiune de neuitat, „Surogate” este captivant de la început până la sfârșit!