Miracolul
"Miracolul" spune povestea adevărată a lui Herb Brooks (Russell), jucătorul devenit antrenor care a condus în 1980 echipa olimpică de hochei a Statelor Unite la victorie contra aparent invincibilei echipe rusești.
Încărcat de acţiune şi suspans, MIRACOLUL spune povestea adevărată din spatele unuia din cele mai frumoase momente din istoria sportului - triumful echipei americane de hochei asupra echipei URSS la Jocurile Olimpice din 1980. Kurt Russell ne oferă o interpretare magistrală în rolul antrenorului Herb Brooks, care avea un vis aparent imposibil - să-i învingă pe imbatabilii ruşi la ce se pricepeau ei cel mai bine. Brooks începe cu un grup de 26 de tineri indisciplinaţi, îi ajută să joace mai bine ca niciodată şi îi transformă într-o echipă legendară - unind o naţiune întreagă sub semnul speranţei.