Angry Birds Bubble Trouble
Într-o lume plină de baloane colorate și nestemate ascunse, Angry Birds Bubble Trouble e locul unde imaginația nu are limite. O creangă devine bumerang, copacii te duc spre cer, iar o baltă te poartă în alt tărâm. Pregătește-te pentru aventuri amuzante și pline de surprize!