Winnie de Pluș: O primăvară cu Roo
Albinele zumzăie, florile își deschid corolele, iar Roo, Pluș și Tigru sunt pregătiți pentru joacă și distracție. Însă Iepure ar vrea să rămână cu toții închiși în casă până când curățenia de primăvară este finalizată.