Ghiocel
În această poveste de dragoste trainică, care are loc în Seul, în anul 1987, Yeong-ro, o studentă la facultate, îl tratează pe Soo-ho, un student rănit de la o universitate prestigioasă, care își găsește refugiu în camera ei de cămin.
În 1987, un bărbat rănit pe numele Soo-ho ajunge în camera de cămin a unei fete în Seul. Yeong-ro, o studentă care s-a îndrăgostit de el la o întâlnire de grup între necunoscuți, îi îngrijește rănile, în timp ce căminul este supravegheat atent. În timp ce secretele lui Soo-ho sunt dezvăluite, acesta trebuie să facă față conflictului dintre sentimentele lui față de Yeong-ro și responsabilitatea față de camarazii lui, precum și față de fratele lui, care îl așteaptă în țara de baștină. Care le va fi destinul?
Yeong-ro îl îngrijește pe Soo-ho și încearcă să găsească un mod de a-l scoate din cămin.
Soo-ho negociază cu șeful Agenției de Securitate Națională pentru a scăpa împreună cu camarazii lui.
Lui Soo-ho suferă cumplit din cauza lui Yeong-ro, iar criza ostaticilor ajunge la știrile naționale.
Când iese la iveală adevărul despre criza ostaticilor, Soo-ho încearcă să recâștige încrederea.
Soo-ho și Yeong-ro se sprijină unul pe celălalt când nu mai pot avea încredere în nimeni.
În toiul operațiunii Agenției de Securitate Națională, studentele nu știu în cine să aibă încredere.
Soo-ho nu are de ales și trebuie să accepte propunerea șefului Agenției de Securitate Națională.