Dead Donkeys Fear No Hyenas
O nouă „goană după aurul verde” pentru terenuri agricole se extinde în Etiopia, dar cu un cost uman devastator. Această investigație urmărește traseul banilor, expunând impactul investițiilor funciare străine. Dă glas jurnaliștilor persecutați, ecologiștilor în dificultate și micilor fermieri strămutați de pe pământurile lor ancestrale.