Buburuza și Motan Noir descoperă că există o lume paralelă în care Miraculoșii Buburuza și Motan Noir sunt ticăloșii, iar Miraculosul Fluturelui este eroul.
În Paris apar purtători de Miraculoși dintr-o lume paralelă. Buburuza și Motan Noir par să îl urmărească pe Fluture, așa cum Buburuza și Motan Noir fac de obicei... doar că pentru ei, totul este inversat. Cu scopuri greșite, Bubumbra și Gheară Noir vor să acapareze Miraculosul lui Hesperia. Îl pot ajuta Buburuza și Motan Noir pe Hesperia să îi facă pe Bubumbra și Gheară Noir oameni mai buni?