King of the Hill
Hank Hill, un texan muncitor și devotat familiei sale, se întoarce în Arlen, Texas, alături de Peggy. Într-o Americă schimbată, Hank rămâne vocea rațiunii, în timp ce Bobby jonglează între restaurantul său și viața de tânăr adult.