Ritratti Di Surf
„Ritratti Di Surf” explorează cultura de surf italiană prin interviuri cu surferi, shaperi și artiști. De la campioni ca Alessandro Ponzanelli la eroi underground ca David Pecchi, filmul le surprinde pasiunea și aventurile, în căutarea valurilor în Italia și mai departe. Înregistrat pe film 16mm de creatorii „Onde Nostre”, acesta este o portretizare captivantă a surfului italian.