Familia Murdaugh: Secrete ascunse
Maggie și Alex, membri ai uneia dintre cele mai influente familii de avocați din Carolina de Sud, duc o viață de lux. Dar, când fiul lor, Paul, e implicat într-un accident nautic fatal, familia se confruntă cu o situație fără precedent. Pe măsură ce detaliile ies la iveală și apar noi provocări, legăturile familiei cu alte morți misterioase ridică semne de întrebare care amenință tot ce le e drag lui Maggie și Alex. Inspirat de popularul podcast Murdaugh Murders.