Povestea întunecată a Amandei Knox
Povestea întunecată a Amandei Knox urmărește studenta americancă cu același nume, care ajunge în Italia pentru studii, doar pentru a fi închisă pe nedrept pentru crimă după câteva săptămâni mai târziu. Serialul prezintă lupta Amandei de a-și dovedi nevinovăția și de a-și recăpăta libertatea și examinează de ce autoritățile și lumea au judecat-o atât de aspru.