Kumail Nanjiani: O noapte grea
După aproape un deceniu de absență, Kumail Nanjiani se întoarce la Chicago, orașul unde a debutat în stand-up. Noul său program special abordează anxietatea, pericolele cumpărării de droguri înainte de legalizare și, cel mai important, medicamentele pentru pisici.