De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Filmat live în legendara arenă United Center din Chicago, Sebastian Maniscalco se dezlănțuie în „Ceva nu-i bine”. Un show despre haosul din familie, îmbătrânire și mărunțișurile care ne scot din minți, totul cu umorul său tăios și inconfundabil.