Regele Leu II: Regatul lui Simba
Fiți martorii puterii dragostei când Kiara, fiica lui Simba, caută aventura. Timon și Pumbaa încearcă s-o apere, mai ales când se întâlnește cu Kovu, puiul care va conduce familia de lei a lui Scar.
Regele filmelor animate domnește în acest ultim capitol al trilogiei Regele Leu! Fiți martorii puterii dragostei când Kiara, fiica lui Simba, caută aventura. Timon și Pumbaa încearcă s-o apere când se întâlnește cu un rival interesant, Kovu, puiul care va conduce familia de lei a lui Scar. Dar căutându-și locul în marele Ciclu al Vieții, cei doi descoperă că destinul lor ar putea fi să reunească cele două familii și să readucă pacea în ținut. Cu distribuția originală, imagini superbe și o coloană sonoră plină de farmec, aventura Kiarei și a lui Kovu va încânta publicul de toate vârstele.