Întoarcerea la Oz
Dorothy află că vechii ei prieteni au fost transformați în piatră și că Orașul de Smarald a fost lovit de molima urbană. Ajutată de noi prieteni, Dorothy se luptă cu Mombi, Prințesa cea rea.
Dorothy se trezește înapoi în tărâmul viselor ei în acest al doilea film captivant de aventură bazat pe cărțile „Oz” ale lui L. Frank Baum. Când află că vechii ei prieteni au fost transformați în piatră, noii ei prieteni, Tik Tok, Jack Cap-de-dovleac și Gump o ajută să se lupte cu inamici noi și periculoși, printre care se numără înfricoșătorii Wheeleri, Prințesa Mombi, care taie capete, și diabolicul Rege Nome. Va putea Dorothy să își salveze vechii prieteni și să salveze Orașul de Samarald?