Thank You, Goodnight: Povestea lui Bon Jovi
„Thank You, Goodnight” este un serial în patru episoade care trece în revistă trecutul de poveste și viitorul nesigur al vestitei trupe Bon Jovi. Odiseea de 40 de ani a idolilor rock-and-roll este pe muchie de cuțit atunci când o leziune vocală amenință să le oprească activitatea.