Doi şoricei (Bernard şi Bianca) de la "Societatea de Salvare" ajută o orfană (Penny) să scape din mâinile unei femei diabolice care vrea să folosească fata pentru a fura un diamant fabulos.
Alăturaţi-vă timidului, dar curajosului şoricel Bernard şi strălucitoarei sale partenere, Miss Bianca, doi eroi mititei care au o mare misiune, aceea de a salva o fată numită Penny care are nevoie de ajutor. Zburând pe aripile prietenului lor albatros, Orville, Bernard şi Bianca pornesc către mlaştina Devil's Bayou. Acolo, aceştia ajung pe vasul diabolicei madame Medusa, care vrea ca Penny să-i aducă cel mai mare diamant din lume. MICII SALVATORI e o aventură amuzantă pe care veţi dori să o vizionaţi alături de cei dragi.