Comedie, Polițiste
După ce se implică întâmplător într-un conflict cu droguri, patru colegi de cameră nepricepuți trebuie să vândă 22 de kilograme de cocaină într-o săptămână, pentru a-și achita datoria față de mafioții ruși cărora le datorează acum bani.