Phineas şi Ferb
Phineas și Ferb încep proiecte ambițioase pentru a petrece cea mai bună vacanță de vară posibilă. Între timp, Dr. Doofenshmirtz încearcă să preia controlul zonei metropolitane a New Yorkului, iar Perry, agentul secret, trebuie să-i dejoace planurile.