De Halloween, Mickey spune o poveste despre două viitoare vrăjitoare, Minnie și daisy, care trebuie să treacă patru teste, pentru a absolvi Avademia de Vrăjitorie de pe Dealurile Vrăjitorilor.
De Halloween, Mickey spune o poveste despre două viitoare vrăjitoare, Minnie și daisy, care trebuie să treacă patru teste, pentru a absolvi Avademia de Vrăjitorie de pe Dealurile Vrăjitorilor. În timp ce Daisy nu crede că o să reușească, fetele află că lucrul în echipă face ca magia și prietenia lor să fie mai puternice. După ce înving o fantomă vilceană, cele două demonstrează că sunt capabile și devin vrăjitoare.