My Name is Bulger
Acest documentar merge dincolo de isteria titlurilor din ziare și a știrilor de seară pentru a spune povestea unei familii americane unice, ai cărei membri vor să fie judecați pentru cine sunt ei și pentru faptele lor, nu pentru cele ale infamei lor rude.