Maggie Simpson in "La Joacă Cu Destinul"
Când Maggie Simpson este salvată de un bebeluș drăguț de pericolul de la locul de joacă, o fată întâlnește un băiat, o fată pierde un băiat, ghiciți ce se întâmplă în continuare?
Pentru Maggie Simpson părea o zi obișnuită în parc. Dar când Maggie se confruntă cu un pericol la locul de joacă, un bebeluș eroic o salvează - și îi fură inima. După o primă întâlnire fericită la joacă, Maggie abia așteaptă să-și revadă noul iubit bebeluș a doua zi, dar lucrurile nu merg conform planului. Oare soarta (sau Homer) îi va sta în cale?