Bine ai venit în familie: Asasinarea lui Dan Markel
Cât de departe ai merge pentru familia ta? Asasinarea brutală a unui renumit profesor de drept din Tallahassee scoate la iveală secretele întunecate ale unei familii bogate.
Cât de departe ai merge pentru familia ta? Crima brutală care a vizat un profesor de drept din Florida scoate la iveală secretele întunecate ale unei familii bogate. O galerie de suspecți excentrici dezvăluie o poveste incredibilă: un asasinat la comandă, o luptă aprigă pentru custodie, foști iubiți și... stomatologie de familie. Cu acces exclusiv la personajele-cheie, multe dintre ele vorbind în premieră, aceasta este cronica definitivă a unui caz a cărui soluționare a durat 11 ani.
Poliția investighează șocanta ucidere a lui Dan Markel, vizând familia fostei sale soții.
O amplă operațiune sub acoperire duce la arestări, iar laţul se strânge în jurul cumnatului.
Toți ochii sunt pe matriarha Donna, al cărei fiu, Robert, va depune mărturie împotriva familiei.