O iubire ca-n povești
O tânără se îndrăgostește de un prinț în timp ce se preface că este o prințesă. Ea trebuie apoi să se lupte să-și ascundă adevărata identitate, chiar dacă una dintre surorile ei vitrege se pregătește să se căsătorească cu prințul.
O tânără „modernă” a secolului al XVI-lea, Danielle, este pe cât de independentă și înțeleaptă, pe atât de frumoasă și de bună. În pofida unor sorți potrivnici, ea se împotrivește mamei ei vitrege intrigante, și face miracole în viețile tuturor celor din jurul ei, inclusiv a prințului moștenitor al Franței! Acum poți retrăi această poveste captivantă și contemporană a basmului clasic.