Easygoing Teddy
Un ursuleț trăiește în pădure cu multe alte animale. Când salvează viața unei albine, descoperă pentru prima oară că și-a găsit o prietenă pe viață.
Teddy e un ursuleț relaxat și jucăuș, care nu prea ține cont de regulile pădurii. Într-o zi, salvează o albină de la ananghie și leagă o prietenie ce-i va schimba viața. O poveste despre prietenie și bunătate.