Maturizare, Comedie
O studentă de zece hotărăşte să străbată ţara în căutarea facultăţii perfecte. Tatăl ei, un poliţist ultraprotector, hotărăşte să vină cu ea ca să se asigure că e cuminte.
Melanie Porter (Raven-Symoné), o tânără ambiţioasă şi cu multă încredere în sine, îşi aşteaptă cu nerăbdare primii paşi către independenţă - o excursie doar cu fetele, în vizită la diverse facultăţi. Dar excursia ia o întorsătură neprevăzută când tatăl ei ultraprotector (Martin Lawrence) insistă să meargă cu ea - şi visul lui Melanie se transformă repede într-un coşmar. Legaţi-vă centurile pentru o aventură amuzantă care o să vă facă să derapaţi de râs!