WANDANCE
Kabo e un licean bâlbâit care se chinuie să exprime ce simte. E atras de Wanda, colega de clasă, care învață să danseze fără să-i pese cum o văd alții. Căutând o formă de exprimare liberă, Kabo intră în lumea necunoscută a dansului.
Kabo e un licean bâlbâit care se chinuie să exprime ce simte. E atras de Wanda, colega de clasă, care învață să danseze fără să-i pese cum o văd alții. Înțelegând că muzica dă frâu liber emoțiilor, amintirilor și incertitudinilor, Kabo caută o formă de exprimare fără cuvinte și intră în lumea necunoscută a dansului.
Kabo, un licean bâlbâit din clasa a IX-a, o cunoaște pe Wanda, o dansatoare cu spirit liber.
Pentru pregătirea unui concurs, clubul de dans organizează o probă de dans liber.
Sosește ziua concursului. Liceele rivale se adună, iar tensiunea atinge punctul maxim.
Înainte de înscrierea la liceu, Wanda a lucrat într-o băcănie și a exersat dansul singură.
Iori îi invită pe Kabo și Wanda în parc, unde se dansează breakdance și unde exersează Kabe.
On, Iori și Wanda ajung ușor până la preliminarele solo ale confruntării între licee.
În al doilea meci al primei runde a concursului, On se confruntă cu Usen Takumi.