Lake Tanganyika: Africa's Blue Heart
Format de forțele vulcanice colosale și primordiale ale Marelui Rift African, al doilea cel mai mare și mai adânc lac din Africa este o sursă uimitoare de viață.
Lacul Tanganyika, unul dintre cele mai mari lacuri de pe Pământ, unește două lumi complet diferite, dar la fel de magice: o sălbăticie neatinsă de-a lungul țărmurilor, unde trăiesc cimpanzei, elefanți și antilope, și un univers subacvatic spectaculos de divers. Lacul împărtășește multe caracteristici cu oceanul: apusuri de soare splendide, furtuni ocazionale cu valuri înfricoșătoare și ape pline de sardine, pești colorați, crabi și chiar bureți.