Marea inundație
În adâncul celui mai mare deșert din sudul Africii se află un miracol - delta fluviului Okavango din Botswana. Fiind unul dintre cele mai diverse habitate de pe Pământ, în fiecare an suferă o transformare epică prin care deșertul devine o minune acvatică. Pentru multe dintre viețuitoare, inundațiile sunt un colac de salvare. Pentru altele sunt o provocare dură. Însă pentru toți viața este guvernată de pulsația impresionantei inundații africane.