Amazones
Patru femei din Breda-Noord sunt sătule de viețile lor în sărăcie. Ele decid să ia destinul în propriile mâini și, după ce se pregătesc, jefuiesc o bancă din apropiere. Spre surpriza lor, scapă ușor din asta. Totuși viețile lor nu rămân fără probleme, întrucât poliția descoperă treptat mai multe despre făptuitori. Pe măsură ce presiunea crește, ele decid să dea ultima lovitură.