Mumia revine
Brendan Fraser și o distribuție de zile mari se reunesc într-o aventură plină de acțiune, unde o mumie blestemată revine la viață, alături de o forță și mai puternică: Regele Scorpion (The Rock).
Cea mai mare aventură a anului se întoarce în forță! Brendan Fraser și o distribuție de zile mari promit senzații tari explozive și acțiune non-stop. O teroare antică se dezlănțuie când mumia blestemată, Imhotep (Arnold Vosloo), este readusă la viață, alături de o forță și mai puternică: Regele Scorpion (The Rock). Acum, soarta întregii omeniri atârnă de un fir de ață, iar Rick O’Connell (Brendan Fraser) și soția sa, Evie (Rachel Weisz), pornesc într-o cursă disperată pentru a-și salva fiul și lumea de un rău de nedescris. Un film plin de acțiune explozivă și efecte speciale spectaculoase, care te vor lăsa cu gura căscată.