Răzbunare Pentru Alții
Un băiat moare în urma unei căzături la școală, dar Ok Chanmi nu crede că fratele ei geamăn, Park Wonseok, s-a sinucis. Chanmi se transferă la școala fratelui ei, Yongtan High, și o întâlnește pe Ji Sooheon, care a asistat la moartea fratelui ei. Un „erou”, care răzbună studenții hărțuiți, apare la liceul Yongtan. Chanmi speculează că ar putea fi legat de fratele ei și începe să-l caute pe acest erou.