Concerte, Muzică
Simțiți energia Amsterdam Dance Event cu acest set live de la seara casei de discuri a lui Nicky Romero la legendarul Melkweg. Experimentați o noapte de neuitat de muzică electronică, cu apariții explozive ale altor DJ de renume precum Afrojack și Martin Garrix.