Daredevil: Renașterea – Podcast Oficial
Distribuția și echipa din „Daredevil: Renașterea” discută despre abordarea sezonului 2.
Charlie Cox și Vincent D'Onofrio analizează finalul, iar noi aruncăm o privire spre sezonul 3.
Michael Gandolfini discută cu guvernatoarea, Lili Taylor, pentru a pregăti finalul sezonului.
Ayelet Zurer vorbește cu producătoarea Sana Amanat pentru a desluși momentele grele din episodul 5.
Wilson Bethel, Bullseye și Dario Scardapane discută despre episodul 4, ce devine un clasic.
Charlie Cox revine la podcast pentru a discuta cu Nikki M. James într-o analiză a episodului 3.
Michael Gandolfini și Deborah Ann Woll discută despre cum ajung rivali în episodul 2.