Seria continuă cu celebra echipă de mutanți X-Men, acum despărțiți și aruncați în epoci diferite ale cronologiei, luptându-se să-și găsească drumul înapoi spre casă. Între timp, în anii ’90, absența lor dezlănțuie inamici misterioși, iar ura față de mutanți se intensifică.
Forge și Bishop demarează o operațiune complexă pentru a-i recupera pe X-Men din alte cronologii.
După Ziua-E, se naște o nouă forță paramilitară sub acoperire, pentru a umple golul lăsat de X-Men.
Rama-Tut caută să revendice puterea supremă, iar alianța dintre X-Men și En Sabah Nur se destramă.
Wolverine, Morph și o echipă pestriță de dușmani se luptă cu ultimul experiment al Armei X.
Fosta X-Man, Polaris, se întoarce la Sediul-X în momentul în care campusul este amenințat.