Never Stop - A Music That Resists
Regizoarea Jacqueline Caux oferă un portret introspectiv a patru pionieri ai curentului Detroit Techno și al provocărilor care le-au marcat drumul până au devenit printre cei mai respectați muzicieni din istoria genului. Documentarul include muzică exclusivă, filmări din concerte și interviuri cu Juan Atkins, Derrick May, Carl Craig și Jeff Mills.