Înapoi în viitor II
Marty McFly (Michael J. Fox) şi Doc Brown (Christopher Lloyd) călătoresc în anul 2015 pentru a ajusta puţin viitorul, dar provoacă în mod accidental o ruptură în continuumul spaţiu-timp.