Boris
Au trecut mai bine de zece ani, și echipa Boris nu mai lucrează pentru Rețea, ci pentru o Platformă foarte puternică. Întreaga echipă se ocupă de „Viața lui Isus”, în care Stanis este protagonist și producător. Regulile nou introduse și extrem de stricte ale Platformei și misteriosul său Algoritm supun echipa la numeroase provocări.
Boris s-a întors! După mai bine de zece ani de la ultimul sezon, personajele noastre lucrează acum pentru o puternică platformă globală. Serialul pe care se pregătesc să-l filmeze este „Viața lui Isus”, creația megalomanului Stanis La Rochelle și a producătorului lui. Stanis, căsătorit cu Corinna, i-a angajat pe cei trei scenariști obișnuiți, pe inevitabilul regizor René și pe Lopez, fostul manager de rețea, devenit producător. Cel care va media între Platformă și eroii noștri este Alessandro, „sclavul” de pe platoul serialului „Ochii inimii mele”, care e acum directorul Platformei pentru serialul italienesc. Împărțită între Algoritm, entitatea care știe și decide tot, și codul comportamental de urmat pe platou, echipa noastră îndrăgită se confruntă cu adevărate dificultăți în încercarea de a se acomoda cu noile reguli dictate de Platformă.